Patrimônio histórico estadual, Casa Holler começa a ser restaurada

06 de Outubro de 2021

Revitalização do prédio será dividida em três etapas

Ivoti - Imóvel presente na memória e no coração dos ivotienses, a Casa Holler começou a ser restaurada. A revitalização de uma das maiores edificações no estilo enxaimel do Estado foi iniciada nesta quarta-feira (06). Ao todo, serão três fases de obras no prédio, localizado na área central da cidade.

Nesta primeira etapa, estão contemplados o novo telhado, estrutura emergencial e parte elétrica provisória. O piso, forro, esquadrias e a substituição de peças de madeira integram o segundo momento de melhorias. Por fim, serão realizados os projetos complementares, a estrutura elétrica definitiva, eletrônica e o Plano de Proteção Contra Incêndios (PPCI).

O prefeito Martin Kalkmann destaca que, depois do processo de reformas, o prédio será utilizado com foco na Cultura e Educação. “Na parte de cima, estamos trabalhando com a possibilidade de instalar a Biblioteca Pública Municipal. Embaixo, devemos ter um espaço recreativo para as crianças”, explica.

A primeira fase terá investimento de R$ 211.215,15, com recursos próprios do município. Na sequência, serão licitadas as etapas posteriores.

Detalhes do prédio
A construção, erguida no século 19, foi tombada como patrimônio histórico estadual em janeiro de 2014, mesmo ano em que foi doada ao município. O local recebeu atividades até 2010, mas acabou sendo interditado em função de problemas estruturais.

No começo da história, funcionava no local o Salão Holler. Já nos últimos anos, o prédio abrigava um bazar. O imóvel possui 797,92 metros quadrados de área.

Copyright 2021 © - Criado por Marketing O Diário Marketing O Diário
Ucuz ve Garantili Takipi Satın Alma Nedenleri

Gvenilir siteden Takipi Satın Al

garantili takipi satın al İnsanların oğu kısmı elde etmek istedikleri rnlerin beklentilerinin hepsinin karşılamasını ister. Bundan dolayı insanlar aldıkları rnleri ok ge değiştirir ya tanıdık tavsiyesi ya da şans eseri deneyim sonrası bu karara varır. Hi kimse ilk hayal kırıklığına uğrayan olmak istemez. Bundan dolayı arayışları zamanı ok araştırır yorumları okur ve sonunda elde etmek istedikleri rne rastlarlar. İnstagram takipi satın alma durumu da aynı bu şekilde alışıyor. Herkes takipi satın alırken beklentilerini garanti karşılayacak tarzda paket arayışına girer. Burada devreye biz giriyoruz. Elimizde bulunan garantili takipi satın al paketinin sizlerin hep aradığı garanti başarı paketi olduğuna emin olabilirsiniz. Paketimizin 100% gerek instagram kullanıcılarından oluşması elde edeceğiniz başarıyı maksimize ediyor. Aldığınız paketin beklentilerinizin hepsini karşılayacağına garanti veriyoruz. garantili takipi satın al ile kısa srede sosyal medya hesabınızı doğal ve hızlı şekilde bytebilirsiniz.

Garantili Takipi Paketi icerigi

Garantili takipi satın al paketinin ieriği 100% gerek kullanıcılardan oluşmakta. Kazanmak istediğiniz başarı sadece bu kullanıcılar ile mmkn. Zira uzman ekibimiz siz sipariş verirken her şeyden nce profilinizi inceliyor. Profilinizde bulunan gnderilerin hangi tarzda olduğunu ğrenip, garanti başarı elde etmeniz iin hesabınıza o pazara uygun takipiler gnderiyor.

Elde ettiğiniz takipiler kısa srede sizi beklediğinizden de yksek konuma gelmenizi sağlıyor. Herhangi bir reklam yapmanıza veya takipi kasmanıza gerek yok sadece takip2018 sitesini bulmanız yeterli olacaktır. Garantili takipi satın al paketimizle reklamdan elde edebileceğinizden fazla kazan elde edeceksiniz buna garanti veriyoruz.

Garantili Gerek Takipi Satın Al

Evet aslında en nemli unsurlardan biri olan gerek takipi satın almak doğru siteyi semekten gemekte, Hem garantili hem de gerek olmasını istiyorsanız mutlaka sizi Trkiye deki dostlarımızın sitesine bekliyoruz. En iyi takipi sitesi olarak bilinen takip2018 sitesi takipi satışı konusunda uzman ekip kadrosu ile sizleri bekliyor olacaktır.